Wakacje tuż, tuż, a zatem słów kilka o turystyce
2009-05-27 12:21:29Polski rynek zorganizowanych wyjazdów turystycznych przeżywa od kilku lat największy boom w swojej historii. Ekstrawaganckie wyjazdy w najodleglejsze zakątki świata, luksusowe pakiety All Inclusive, rejsy, sporty ekstremalne - to wszystko już nikogo nie dziwi, stało się standardem.
W odpowiedzi na coraz bardziej wygórowane oczekiwania klientów, biura podróży prześcigają się w swoich ofertach. Konkurencja jest spora, a wyjazdowych opcji niezliczona ilość. Wystarczy tylko trochę odłożonej gotówki i świat stoi przed nami otworem!
Sporej rzeszy osób, wakacje i podróże kojarzą się nie tylko ze zwiedzaniem i kąpielami słonecznymi. Istnieje spora grupa ludzi którzy na wyjazdach szukają dobrej zabawy, najlepszych klubów, świetnej muzyki i nowych znajomości.
Na rynku obecnych jest wiele firm które w swojej ofercie mają wyjazdy na koncerty i duże festiwale muzyczne. Wrocławska Agencja Joytown i jej najnowszy projekt - melonżada to z kolei ukłon w stronę zwolenników niezapomnianych imprez klubowych w najciekawszych miastach Europy.
Pomysł jest prosty - wybierasz miasto i wykupujesz wyjazd - reszta leży już po stronie organizatorów. Jak można przeczytać na www.melonzada.com, w programie wyjazdów są dwie imprezowe noce, podczas których specjalni przewodnicy oprowadzając uczestników wyjazdu po najlepszych klubach danego miasta. Prawdziwym hitem jest Ostrava, gdzie na ulicy Stodolni zaliczyć można aż 70 klubów! Wyjazdy z melonżadą urozmaicane są aktywnym wypoczynkiem i ciekawym programem animacyjnym.
Jak widać, rynek turystyczny cały czas się rozwija i nieustannie dopasowuje do oczekiwań klientów. Ci ostatni są w naprawdę komfortowej sytuacji - wśród tylu ofert z łatwością można znaleźć coś dla siebie, i wcale nie trzeba mieć zasobnego portfela!
ip