Chcesz wygrać 5000 euro? Znasz się na marketingu i strategii? Zgłoś się do Travellenge!
2014-10-06 10:06:41 | artykuł sponsorowanyMiędzynarodowa marka momondo ogłasza rozpoczęcie “TRAVELLENGE - International Student Case Competition”. Celem konkursu jest wyłonienie młodych talentów spośród krajów uczestniczących w konkursie, a zadanie polega na przedstawieniu strategii, która znajdzie zastosowanie w szybko rozwijającym się sektorze planowania podróży online. Certyfikowane warsztaty „Master Class”, 5 000 euro oraz wyjątkowa szansa na nawiązanie międzynarodowych, profesjonalnych kontaktów to niektóre z korzyści płynących z udziału w konkursie.
TRAVELLENGE: rzuć wyzwanie globalnej marce
Studenci z wielu krajów mają szansę rozwiązać case study z prawdziwego zdarzenia – dla prężnie działającej marki, która rozszerza swą działalność o nowe kraje, w tym Polskę. TRAVELLENGE jest pierwszym konkursem dla studentów organizowanym przez momondo. Grupą docelową konkursu są studenci studiów licencjackich lub magisterskich, którzy interesują się marketingiem, rozwojem biznesu czy turystyką, chcących zdobyć międzynarodowe doświadczenie oraz wykazać się umiejętnościami w zakresie planowania strategii oraz analizy rynku. Travellenge ze względu na swój międzynarodowy zasięg jest konkursem organizowanym w całości w języku angielskim.
Konkuruj ze studentami z innych krajów
Zadanie konkursowe polega na rozwiązaniu case study i zaproponowaniu strategii marketingowej, która zaowocuje wzrostem popularności marki momondo w danym kraju. Warunkiem koniecznym do udziału w konkursie jest rejestracja dwuosobowego zespołu.
Do udziału zaproszeni są studenci z 16 krajów, a zwycięski dwuosobowy zespół z każdego z uczestniczących krajów zostanie zaproszony na dwudniowy Międzynarodowy Finał w Kopenhadze (momondo pokrywa koszty lotów oraz hotelu). Nagrodą główną jest 5 000 euro, które otrzyma zespół, którego strategia będzie najciekawsza, najbardziej innowacyjna oraz dostosowana do lokalnego rynku.
Pierwszego dnia wszystkie zespoły dokonają prezentacji swoich pomysłów oraz odpowiedzą na pytania Jury. Zwieńczeniem dnia będzie uroczysta kolacja, podczas której ogłoszony zostanie zwycięski zespół.
Certyfikowane warsztaty “Master Class”
Drugiego dnia momondo organizuje certyfikowane warsztaty Master Class, które poprowadzą specjaliści z Google, Facebooka oraz momondo, a ich tematyka będzie dotyczyła marketingu internetowego oraz zachowań konsumentów online.
Dowiedz się więcej i zgłoś swój udział na www.travellenge.com
Dołącz do naszej społeczności na Facebooku i Google+
Pytania? Napisz na adres info@travellenge.com
O momondo
momondo.pl jest wyszukiwarką dla podróżnych, która wyszukuje i porównuje miliony ofert biletów lotniczych, hoteli oraz wynajmu samochodów. Działa od 2006 roku. Zyskało uznanie międznarodowych mediów, takich jak The New York Times, CNN, NBC, CBS, The Daily Telegraph, The London Sunday Times, oraz legendy i guru podróży Artura Frommera. momondo zostało wyróżnione m.in. w niemieckim teście Stiftung Warentest z 2012 roku, zdobyło również tytuł „Najlepszej Turystycznej Strony Internetowej” na Międzynarodowych Targach Turystycznych TTWarsaw w 2013 roku. Mobile aplikacje momondo są dostępne za darmo na urządzenia iPhone, iPad, Android oraz Blackberry.
Tekst: Promocja