Weź udział w II edycji konkursu CSR Masters - działaj z Henklem!
2017-11-06 11:09:48Chciałbyś zrealizować swój własny projekt społeczny? Interesują cię działania z zakresu CSR? Chciałbyś sprawdzić swoje umiejętności w prowadzeniu autorskiego projektu i wzbogacić swoje CV? Jeśli na choć jedno pytanie odpowiedziałeś twierdząco, weź udział w II edycji ogólnopolskiego konkursu dla studentów CSR Masters – działaj z Henklem!
Konkurs CSR Masters - działaj z Henklem! skierowany jest do studentów wszystkich polskich uczelni. Aby wziąć w nim udział należy zgłosić autorski projekt działań. Czekamy na inicjatywy o tematyce społecznej, edukacyjnej, ekologicznej i kulturalnej. Nie ma ograniczenia, jeśli chodzi o grupę docelową – projekty mogą być skierowane zarówno do dzieci jak i dorosłych, mężczyzn i kobiet, osób bezrobotnych i zatrudnionych na pełnym etacie. Istotne, aby odbiorcy byli zrzeszeni w ramach instytucji, takich jak np. fundacje, szkoły, szpitale czy domy kultury. Liczy się cel – stworzenie czegoś dla dobra szerszej społeczności.
W jaki sposób wziąć udział w konkursie? To bardzo proste!
1. Stwórzcie 2-4 osobową drużynę
2. Przygotujcie projekt o charakterze społecznym, edukacyjnym, ekologicznym lub kulturalnym
3. Wypełnijcie formularz i dołączcie krótką prezentację na stronie csrmasters.pl/formularz-zgloszeniowy
4. Macie na to czas do 8 grudnia br.
Spośród nadesłanych zgłoszeń Komisja wyłoni 10 najbardziej użytecznych społecznie i kreatywnych projektów. Finałowym zadaniem półfinalistów będzie przygotowanie krótkiego filmiku promującego zgłaszaną inicjatywę,
a zwycięzców wyłonią Internauci w głosowaniu. Trzy najlepsze zespoły otrzymają po 5 000 zł na zrealizowanie autorskiego projektu oraz będą miały możliwość poznania przedstawicieli najwyższej kadry zarządzającej firmy Henkel. Brzmi zachęcająco?
Zeszłoroczna edycja zgromadziła wiele ciekawych projektów, które odpowiadały na ważne problemy społeczne. Jednym ze zwycięskich okazał się pomysł na stworzenie szachów dla niewidomych autorstwa studentów Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Udział w konkursie „CSR MASTERS - DZIAŁAJ Z HENKLEM” był dla nas nie tylko szansą na realizację naszego projektu, ale był również impulsem, dzięki któremu uwierzyliśmy, że możemy spełniać swoje marzenia – mówi Mateusz Chmiel, jeden z autorów. Projekt „SZACH MAT” dzięki swej prospołecznej formule zainteresował wiele środowisk, co odbiło się głośnym echem nie tylko w Krakowie. A spotkanie z przedstawicielami firmy Henkel to była niezwykła okazja do inspiracji i ogromna dawka pozytywnej energii do realizacji postawionych założeń. Dzięki takim konkursom można próbować zmieniać świat na lepsze – dodaje.
CSR czyli społeczna odpowiedzialność biznesu to obecnie jeden z podstawowych wyznaczników nowoczesnej firmy. Jest to już trend światowy, a skuteczność działań prospołecznych w budowaniu wizerunku marki potwierdzają liczne badania. Według wyników badania „CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP)” aż połowa badanych firm odnotowuje korzyści z prowadzonych działań społecznych i nie są to przede wszystkim korzyści finansowe1. Bo w realizowaniu strategii CSR chodzi o coś więcej - ważne staje się głównie rozwiązywanie realnych problemów społecznych i głęboka satysfakcja z niesionej pomocy.
Szczegółowe informacje dotyczące projektu oraz regulamin konkursu znajdują się na stronie: http://csrmasters.pl/
ip