Wybierz swoją ulubioną reklamę!
2010-12-15 08:55:49Rekordowa liczba 140 zgłoszeń wpłynęła na tegoroczną edycję konkursu Spoters, w którym młodzież wybiera swoje ulubione reklamy. Na nominowane spoty można głosować do 15 stycznia na stronie www.spoters.com.pl.
Spoters to jedyny w Polsce plebiscyt na najbardziej lubiane przez młodzież reklamy telewizyjne, organizowany przez MTV Networks Polska i AtMedia przy współpracy Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych. Do trzeciej edycji konkursu mogły być zgłoszone wszystkie spoty, które miały swoją emisję od października 2009 roku do września 2010 roku.
Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń widzowie wyłonią pięć najlepszych spotów w każdej z sześciu konkursowych kategorii: Cuda techniki, Drogeria, Pięć smaków, Rozmaitości, W zasięgu i Ważna sprawa. W tegorocznej edycji najwięcej spotów zgłoszono w kategorii Pięć smaków, dla kreacji reklamujących produkty z branży spożywczej.
- Spoters to unikalny konkurs, w którym młodzi odbiorcy mogą sami ocenić skierowane do nich reklamy. Tym bardziej jest mi miło, że plebiscyt cieszy się rosnącą popularnością wśród reklamodawców, którzy za jego pomocą mogą sprawdzić czy ich kampania podoba się młodzieży – mówi Tomasz Bruss, Dyrektor Reklamy i Sponsoringu MTV Networks Polska.
Zwycięzców wszystkich kategorii poznamy podczas gali finałowej, która odbędzie się pod koniec stycznia 2011. Nagrodą główną w konkursie jest kampania telewizyjna w kanałach z portfolio MTV Networks Polska.
Nagrodzeni zostaną również głosujący. Widzowie MTV i Viva Polska, którzy wytypują ulubione kreacje reklamowe będą mogli wygrać atrakcyjne zestawy gadżetów. Nagrodą główną dla użytkowników w wieku 18-26 lat będzie letni staż w MTV Networks Polska.
Źródło: spoters.com.pl