Wiadomości - Artykuły

Let's GO! MediaMarkt wystartował z nową kampanią marketingową [WIDEO]

2022-10-05 14:51:01

Z początkiem października ruszyła nowa, międzynarodowa kampania MediaMarkt, która otwiera zupełnie nowy etap budowania tożsamości marki. Strategiczna orientacja na doświadczenia klienta i doradztwo osobiste wyraża się poprzez hasło przewodnie kampanii „Let’s Go!”, napędzające do działania. Kampania jest realizowana we wszystkich kanałach komunikacji.

MediaMarkt Let’s Go

Nowa kampania marki skupia się na ludziach, ich pasjach i potrzebach. Hasło „Let’s Go!” to impuls do działania, odkrywania swojego potencjału i radości z życia dzięki nowym technologiom! Let’s Go! łączy wszystkie działania marketingowe i spaja całą komunikację – zarówno na zewnątrz, jak i do pracowników marki. Nowa kampania ma bardzo emocjonalny wymiar, dlatego aktywizuje i porusza odbiorców. Jest to możliwe dzięki temu, że adresuje 3 podstawowe obszary:

  • EMOCJE poruszają i trafiają do serc klientów
  • USŁUGI odwołują się do potrzeb i racjonalnych decyzji klienta  
  • OFERTA PRODUKTOWA stawia na konkretne korzyści w atrakcyjnych cenach

- Wychodzimy do klientów z przesłaniem Let’s Go!, które jest zaproszeniem do odkrywania technologii na nowo, korzystania z jej nieograniczonych możliwości i cieszenia się nią każdego dnia i w każdych okolicznościach! Pokazujemy, że poprzez profesjonalną obsługę i szeroką ofertę dopasowanych usług wzbogacamy, ale zarazem upraszczamy życie naszych klientów – użytkowników nowych technologii - mówi Anna Tutak-Kordyl, Dyrektor Marketingu.

MediaMarkt, jako europejski lider sprzedaży detalicznej, który kiedyś ustanowił elektronikę użytkową jako kategorię, teraz definiuje ją na nowo, używając dla niej terminu „Experience Electronics”. Jest to związane ze zmianą pozycjonowania marki i zakresu świadczonych przez nią usług. W sklepach MediaMarkt klienci mogą dotknąć produktów, zapoznać się z ich funkcjami, a dzięki oferowanym usługom i rozwiązaniom wydobyć z nich pełnię możliwości. W ten sposób mogą doświadczać siły nowych technologii, zanurzając się w ekscytujący świat nowoczesnej elektroniki użytkowej. Jest on dla nich dostępny we wszystkich kanałach sprzedaży sieci MediaMarkt.

MediaMarkt Let’s Go

Kampania skupia się na ludziach i ich różnych potrzebach, które marka doskonale rozumie i potrafi na nie odpowiedzieć oferując optymalne rozwiązania. Hasło „Let’s Go! pokazuje siłę, która napędza do działania i tworzenia jeszcze lepszych doświadczeń dzięki nowym technologiom. Jest to spójne z celem MediaMarkt, który dąży do osiągnięcia pozycji Mistrza Technologicznych Doświadczeń (Electronics Experience Champion).

MediaMarkt zadbał także  o spójny wizerunek marki jako pracodawcy. Pod hasłem „Let's Go!” zostaje uruchomiona międzynarodowa kampania Employer Brandingowa, która będzie realizowana w różnych kanałach komunikacji.

- Nasi pracownicy są siłą marki i sercem kampanii „Let’s Go!”. Bez nich i ich zaangażowania nie byłoby obsługi klienta. To oni stanowią o różnorodności i wartości firmy pokazując o co chodzi w MediaMarkt: o ducha zespołu, orientację na klienta i entuzjazm do technologii. Nową kampanią chcemy inspirować ludzi, aby dołączyli do nas i wspólnie kształtowali przyszłość firmy - mówi Joanna Czuchnowska, Dyrektor HR w MediaMarktSaturn.

Koncepcja międzynarodowej kampanii „Let’s Go!” dla MediaMarkt została opracowana przez agencję kreatywną Saatchi&Saatchi. Produkcją spotów reklamowych dla marki w Polsce zajął się dom produkcyjny IDEAL. Planowanie i zakup mediów realizowane są przez dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Universal McCann (TV). Działania w Internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska we współpracy z agencją Garden Of Words. Realizacją kampanii w prasie drukowanej zajmuje się agencja Gutenberg Networks.

Spoty Let’s Go!

ip

fot. materiały prasowe MediaMarkt

Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Zobacz także
Śląsk Wrocław w Miniaturze: Niezwykła podróż przez świat piłki [FOTO] Wrocław

Gotowi na przygodę, która zabierze zawodników Śląska Wrocław w świat, gdzie wielkość to nie tylko osiągnięcia na boisku?

Marcin Pabierowski wygrywa z Januszem Kubickim
Marcin Pabierowski wygrywa z Januszem Kubickim i zostaje nowym prezydentem Zielonej Góry Zielona Góra

Po 18. latach miasto zadecydowało o zmianach.

Polecamy
Restaurant Week
#FoodLooksGood! Ruszyły rezerwacje na Restaurant Week z rabatem Visa

Po rekordowej edycji najpopularniejsze biletowane wydarzenie w Polsce powraca pod hasłem #FoodLooksGood!

nauka strzelectwa w szkołach
Szkolenie strzeleckie w szkołach. Dzieci dostaną broń po wakacjach

Głupota, kontrowersja czy nieunikniona konieczność?

Polecamy
Ostatnio dodane
Śląsk Wrocław w Miniaturze: Niezwykła podróż przez świat piłki [FOTO] Wrocław

Gotowi na przygodę, która zabierze zawodników Śląska Wrocław w świat, gdzie wielkość to nie tylko osiągnięcia na boisku?

Popularne
Internetowa wyszukiwarka... zmarłych
Internetowa wyszukiwarka... zmarłych Wrocław

Urząd Miejski Wrocławia, aby pomóc wielu mieszkańcom miasta, a także osobom spoza Wrocławia, w odnalezieniu miejsc pochówku krewnych i znajomych przygotował specjalny serwis.

Brak zdjęcia
Nie zgadzasz się na zbyt drogie stancje? Podpisz się! Wrocław

My, niżej podpisani studenci uczelni wyższych, protestujemy wobec nieuzasadnionych podwyżek opłat za wynajem pokoi i mieszkań w największych ośrodkach akademickich w Polsce.

Nagrody Darwina, czyli top 20 najgłupszych śmierci
Nagrody Darwina, czyli top 20 najgłupszych śmierci

Niektórzy swoją bezmyślnością przyczyniają się do poprawy puli genów ludzkości, eliminując z niej… samych siebie.