Internetowe zakupy - szansa na oszczędność czasu i pieniędzy
2012-12-14 01:56:45W porównaniu do sytuacji sprzed kilkunastu lat, dziś znaczny odsetek zakupów robimy w internecie. O popularności takiego rozwiązania zadecydowała nie tylko wygoda i prostota ale też rzeczywista oszczędność, co znaczenie będzie miało zwłaszcza dla studentów. Wbrew społecznemu przekonaniu na studiach nie trzeba ograniczać się do parówek i zupek w proszku. Koszt zamówienia pełnowartościowego posiłku za pośrednictwem internetowych serwisów gastronomicznych jest często bardziej opłacalny niż samodzielne przygotowanie go w domu.
Portal pyszne.pl, trudniący się taką działalnością, dla studentów przygotował szereg zniżek. Po okazaniu legitymacji możemy liczyć na zakup dań w cenie niższej niż pozbawiony przywileju studiowania klient. Zniżką często objęte są często dowozy na teren akademików czy uczelni. Jedzenie na telefon, choć wielu może wydawać się przysłowiowym „pójściem na łatwiznę” to oszczędność czasu i energii, które podczas nauki na wyższej uczelni spożytkować warto na szlifowanie umiejętności czy rozrywkę.
Internetowe serwisy wychodzą naprzeciw studencki potrzebom nie tylko w zakresie kwestii kulinarnych. Zdobywające coraz większą popularność zakupy grupowe mogą obniżyć koszty skserowania podręcznika, wydrukowania pracy semestralnej, czy zakupu odzieży. W takich portalach znajdziemy również kupony dotyczące kursów językowych czy zawodowych, które pozwolą podnieść kwalifikacje przyszłych absolwentów, a co za tym idzie wzmocnić ich pozycję na rynku pracy, gdy zamiast nauką zając się trzeba będzie karierą. Większość studentów przekonanych jest również, że czas spędzony na uczelni to ostatnia szansa na beztroską zabawę, co po części koresponduje z wizerunkiem zapracowanego i obciążonego obowiązkami Polaka. Również koszty tej części życia, dedykowanej przyjemności, obniżyć można dzięki internetowym promocjom.
Wśród promocyjnych kuponów często znajdziemy te pozwalające na obniżenie ceny biletu do kina, wypicie dodatkowego piwa w pubie za przysłowiową „złotówkę” czy weekendowy wypad z przyjaciółmi. Propozycje tego typu są najczęściej ograniczone czasowo i ilościowo, bo dla współpracujących z serwisem firm, są jedynie chwilową metodą promocji, dążącej do wzrostu zainteresowania nie zaś tradycyjną ofertą handlową.
By nie przegapić interesującej nas zniżki, warto zapisać się do newslettera a o wszystkich aktualnych promocjach poinformowani zostaniemy mailowo.
ip