MediaMarkt uhonorowany Gwiazdą Jakości Obsługi 2022
2022-05-23 12:38:08MediaMarkt po raz kolejny został uhonorowany tytułem Gwiazda Jakości Obsługi, tym razem w ramach XV edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Nagroda przyznana została w wyniku badania konsumentów, którzy wysoko ocenili poziom oferowanych usług, doradztwa i obsługi w sklepach MediaMarkt w minionym roku.
Popularna sieć sklepów MediaMarkt od lat cieszy się uznaniem użytkowników nowych technologii poszukujących bogatej oferty nowoczesnej elektroniki i związanych z nią usług. Marka dba o najwyższe standardy jakości obsługi klienta, co znajduje odzwierciedlenie w ocenie konsumentów. Dzięki ich uznaniu, MediaMarkt ponownie znalazł się w gronie firm najbardziej przyjaznych klientom w Polsce. W 2021 roku marka MediaMarkt została doceniona przede wszystkim za postawę personelu. Wysokie noty uzyskały zarówno wiedza pracowników, jak i ich profesjonalizm, zaangażowanie w obsługę i przyjazne nastawienie.
- Jesteśmy dumni, że kolejny raz MediaMarkt otrzymał Gwiazdę Jakości Obsługi. Jest to dla nas bardzo ważne wyróżnienie, bo zostało nam zostało przyznane przez samych konsumentów. Wysoka ocena standardów obsługi w naszych sklepach to zasługa całego zespołu, który każdego dnia dokłada wszelkich starań, by pomóc klientom w odkrywaniu nowych technologii. Nasze sklepy oferują nie tylko bogaty asortyment elektroniki użytkowej, ale także wsparcie w sprawnym uruchomieniu, właściwym zabezpieczeniu, a później jakościowym użytkowaniu sprzętu. Cieszymy się, że klienci to dostrzegają i doceniają nasze zaangażowanie - mówi Andrzej Jackiewicz, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.
W badaniu satysfakcji konsumentów zespół specjalistów Polskiego Programu Jakości przeanalizował opinie osób, które w ciągu całego roku 2021 oceniały kilkadziesiąt tysięcy firm za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl. Na tej podstawie wyłonionych zostało 266 firm, które uzyskały w poszczególnych kategoriach największą liczbę opinii. Następnie w badaniu ankietowym CAWI respondenci ocenili ich jakość obsługi oraz stopień rekomendacji danej firmy (wskaźnik NPS). Dodatkowo, ocenie podlegało 5 obszarów szczegółowych: wygląd miejsca obsługi, zachowanie personelu, wiedza i kompetencje personelu, czas i organizacja obsługi oraz oferta, cena i asortyment.
Prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi otrzymały te firmy, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży. Nagroda przyznawana jest zawsze na początku nowego roku za rok poprzedni.
ip
fot. materiały MediaMarkt